• Wpisów:5
  • Średnio co: 345 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 16:02
  • Licznik odwiedzin:4 647 / 2075 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Cały dzień śpiewam tą piosenkę Mimo, że nie przepadam za One Direction to ta piosenka jakoś nie chce mnie opuścić

I pytania z wyzwania
Dzień 2- Twój cel
Napisałam ostatnio, że wagą do jakiej dążę jest 50 kg. Jednak od dawna chciałabym ważyć 48-49 kg i chyba to jest mój cel. Waga 50kg wydawała mi się łatwiejsza do osiągnięcia, ale jeśli tyle schudnę to chyba 1 kg nie zrobi różnicy Ale jeśli będę miała piękne ciało- szczupłe nogi, płaski brzuch to waga nie jest ważna(przecież nikt nie musi wiedzieć ile ważę, wszyscy widzą tylko to jak wyglądam)

Dzień 3- Zdjęcie, które Cię inspiruje
Bardzo dużo jest takich zdjęć. Przede wszystkim chyba te na których widać jak dziewczyny się zmieniły ale i te na których są piękne dziewczyny. Inspiracje, które wstawiam są chyba tymi obrazkami. Strasznie trudno było wybrać jedno zdjęcie, ale zdecydowałam się na to:
Wiem, że dziewczyna ma szpilki i jej nogi wyglądają lepiej niż w balerinach, ale mimo wszystko jej figura jest marzeniem.

Inspiracje:

  • awatar Mon!!ka: cuudowne;*
  • awatar Floriida: Hej mam podobny cel do ciebie wzrost 173na waga riznie razn58,60,masz jakas diete?musze sie zmotywowac!!ps.nswietny blog ;)
  • awatar Gość: Chudzinki <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Nie było mnie 3 dni, bo nie miałam dostępu do laptopa i internetu. Ogólnie z jedzeniem nie było najgorzej i z ćwiczeniami też. Codziennie robię zestaw na uda i na brzuch a jeśli mam czas to biegam albo skalpel.

Dzisiejszy bilans:
* śniadanie- jajecznica z 2 jajek i kanapka z szynką- 366 kcal
* obiad- kawałek pizzy( przepraszam) 400 kcal*?*
* kolacja- kalafior 100 kcal
Razem 866 kcal
Muszę zmienić moje śniadanie, bo jest zdecydowanie zbyt kaloryczne;/ Teraz będzie ciepło to nie będzie mi się chciało nic ciepłego to może przerzucę się na jakieś owocowe sałatki.

Postanowiłam zacząć wyzwanie, będę codziennie odpowiadała na te pytania to może będę czuła się bardziej zobowiązana do trzymania diety.
Wzrost: 170 cm
Waga: 56,6 kg
Waga powoli spada, ale strasznie się denerwuję jeśli rano wstaje i waga jest niższa a później wieczorem wzrasta i boję się, że następnego dnia będzie cały czas ta wyższa.
Wyjazd już niedługo a moja figura nie jest jeszcze idealna, ale zrobię wszystko żeby wyglądać najładniej ze wszystkich;D

Inspiracje:
 

 
Dopiero drugi dzień, a ja już nie wykonałam całego planu. Padał deszcz i nie mogłam pójść biegać, ale za to chwilę truchtałam w domu.
Zaczynam też intensywnie dbać o włosy, marzą mi się długie i zdrowe włosy. Więc właśnie siedzę z olejkiem na włosach i czekam na efekty.
Muszę niedługo jechać na zakupy, ale cały czas wstrzymuję się od tego, bo liczę, że schudnę i będę mogła kupić ubrania w mniejszym rozmiarze

Dzisiejsze jedzenie:
-śniadanie: jajecznica z 2 jajek i kanapka z szynką 216 kcal + 150 kcal= 366 kcal
-obiad: 5x kluski śląskie 5x26 kcal= 130 kcal
-przekąska: lód( chyba jedna taka przekąska na cały dzień to nie grzech) 177 kcal
-kolacja: banan 120 kcal

Razem 793 kcal

Ćwiczenia:
-10 minut bieg
-zestaw na wewnętrzną stronę ud
-50 przysiadów
-ćwiczenia na płaski brzuch w tydzień(dr Tony Catersiano)
-skalpel

Muszę zastanowić się nad nagrodami za każdy osiągnięty cel, ale mimo wszystko i tak największą motywacją jest wyobrazić sobie jak będę wyglądać. Tym razem się nie poddam, mam mało czasu, ale to sprawia, że mam większe chęci. Te wakacje muszą być idealne i niech inni zazdroszczą mi wyglądu a nie odwrotnie hahah
Inspiracje:
  • awatar be skinny now: w pełni się z tobą zgadzam co do wakacji, postanowiłam sobie, że te muszą być moje ;D ja dzisiaj odczuwam efekty wczorajszego biegania i nie są one za przyjemne, a jutro mam iść znowu ;o powodzenia<3
  • awatar Werka0: Dasz radę! :) Też motywuję się nagrodami!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Waga 57,2 kg( od rana ubyło 0,2 kg hhaha)
Wzrost 170 cm

Talia 66 cm
Brzuch 86 cm
Biodra 93 cm
Udo 52 cm( to jest chyba najgorsze miejsce)
Łydka 33,5 cm

W sumie przygotowałam się na gorsze liczby, ale jednak te uda to strach! Najbardziej zależy mi, aby właśnie pozbyć się tłuszczyku z tego miejsca i brzucha.

Bardzo mi się podoba taka figura. Nie chce być koścista, ale wystającymi obojczykami nie pogardzę.


Chyba pierwszy dzień nie poszedł mi najgorzej. Ćwiczenia jakie wykonałam:
- 40 minut biegania
- ćwiczenia na płaski brzuch w tydzień
- zestaw na wewnętrzną stronę ud
- skalpel( zaraz się za niego biorę)
Co do jedzenia to już tak dobrze nie było, ale od jutra naprawdę zaczynam dietę. W sumie będzie to bardziej ograniczenie niektórych rzeczy i zmniejszenie ilości kalorii, ale mam nadzieje, że to pomoże.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
I zaczynam od nowa;/ Według wcześniejszych założeń miałam ważyć 52 kg, a jest 57,4 kg ruszającego się tłuszczu Za miesiąc wyjeżdżam nad morze a w obecnym stanie nie mam ochoty zakładać stroju kąpielowego. Mam 170 cm i chce ważyć 50 kg. Wiem, że przez ten miesiąc nie jest to możliwe żebym schudła 7 kg, ale jeśli będę ważyć o 4-5 kg to będę zadowolona. Zależy mi, aby mieć szczupłe i delikatnie umięśnione ciało. Trzymajcie za mnie kciuki,abym w te wakacje wyglądała chociaż w połowie tak jak chce;d Wieczorem postaram się dodać moje dokładne wymiary i cel jaki chce osiągnąć. Trzymajcie za mnie kciuki<3

Inspiracje:
  • awatar Gość: masz miesiąc to morze czasu codziennie rób killer , prowadz scisła diete i zobaczysz jak po miesiącu będziesz wygladac , do tego rób regularnie przysiady to wzmacnia brzuch uda i pośladki w jednym , bierz się za siebie :D !!!! nie poddawaj się pieprzivanillia
  • awatar haze: Jesteśmy w meeega podobnej sytuacji! Tylko ważę jakieś kilo mniej...;d Ale damy radę!
  • awatar Kretka.: powodzenia :) pamiętaj tylko żeby dobrze się odżywiać a nie głodzić i sukces gwarantowany ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›